Interim manager Facilities en Business Support Wärtsilä

Onderzoek en advies naar mogelijke outsourcing van diensten op het gebied van Real Estate en Facilities. Na besluit tot uitbesteding verantwoordelijk voor, aanbesteding, transitie en implementatie van IFM contract met externe provider en inrichting demand organisatie. Als manager L&BS (4 direct reports) verantwoordelijk voor dienstverlening aan 7-tal locaties in Nederland en 900 medewerkers.

Projectleiding dieptereiniging bij Nederlandse Spoorwegen

Verantwoordelijk voor test met diverse leveranciers voor aangeboden methodieken dieptereiniging op perrons. Opstellen van kwantitatieve en kwalitatieve evaluatie van proef en advies/aanbeveling aan opdrachtgever Coördinatie en implementatie plan van aanpak en draaiboek ten behoeve van landelijke uitrol op NS stations. Project in het kader van optimalisatie van de klantbeleving van reizigers op stations. Deze opdracht…

Transitiemanagement bij ISS

Eindverantwoordelijk voor implementatie en opstart van schoonmaakcontract namens ISS, voor opdrachtgever Schiphol Group. Aansturen van transitieteam en vertegenwoordiger namens ISS in collectief samenwerkingsverband met collega aanbieders Hago, Asito en Raggers, leveranciers op de andere Schiphol kavels. Deze opdracht heeft Harry Melchers verricht (vanuit HMFM).

Nieuwsbrief template design

Voor de Vereniging van gehandicapte wintersporters heeft The Enablers geholpen om de mailing omgeving op te zetten om zodoende de nieuwsbrief eenvoudiger en sneller te kunnen publiceren. De vereniging verstuurt regelmatig nieuwsbrieven. Om dit eenvoudiger te maken, werkt The Enablers met twee systemen, namelijk MailChimp en Laposta. The Enablers heeft zowel de mailing template gemaakt…

Facility lead a.i. in BRZO-omgeving

Gedurende een aantal maanden heeft The Enablers voor een klant in Mijdrecht (BRZO-omgeving) ad interim de functie van Facility Lead ingevuld. In deze heeft Tamara ’t Hart van Womanagement via ons ZZP netwerk deze functie bekleed. Als Facility Lead was zij verantwoordelijk voor het aansturen van de soft services: beveiliging, catering en schoonmaak. Deze diensten…

FM Consultancy bij Pantar

Voor Pantar Amsterdam is Martijn als interim facilitair consultant en teamcoach aangesteld om te helpen om de facilitaire organisatie van Pantar verder te professionaliseren. In deze rol ondersteunt hij de facilitaire organisatie en het facilitair team dagelijks en adviseert hij het management team daarnaast over de gewenste verdere ontwikkeling. Daarnaast zorgt hij als teamcoach dat…

Changemanagement RFC Rabobank

Vincent eerst intern, daarna via zijn eigen facilitair adviesbureau Vincere FM, wat daarna is overgegaan in The Enablers gedurende ruim zes jaar als changemanager een positieve bijdrage geleverd aan het ontstaan van het Regionaal Facilitair Collectief kring Noord-Holland bij de Rabobank. en samenwerkingsverband tussen uiteindelijk meer dan zeven Rabobanken op het gebied van Facility Management…

UTS / Puur en partners

Namens Puur en partners heeft Martijn bij UTS (als contracter met CBRE in het bankwezen) de procesinrichting verzorgd van grotere huisvestingsprojecten en -trajecten, in de rol van Facilitair manager. Het doel was om structuur aan te brengen in de dienstverlening en het gehele proces van aanvraag tot aan nazorg goed te laten verlopen. Daartoe zijn…

FM Consultancy bij Fruition Partners

Bij Fruition Partners wordt een bestaand FMIS (FMA), verder uitgewerkt met allerlei nieuwe functionaliteiten. Daartoe levert Vincent via Ifmec een rol als senior FM consultant. Als senior FM consultant worden de volgende bijdragen geleverd: Strategisch gesprekspartner; FM advisering over de functionaliteit benodigd vanuit een FM perspectief; Ondersteuning Agile projectteam t.a.v. strategie/roadmap/strategische keuzes; Functioneel ontwerp van…